Informatii utile

A.   Cum platesc?

Toate preturile includ TVA.

Clientii Cutiajucariilor.ro pot achita contravaloarea produselor achizitionate folosind urmatoarele metode de plata: plata online prin card bancar, plata la livrare si plata prin transfer bancar (ordin de plata).

1.    Plata online prin card bancar

Clientii pot achita produsele comandate in momentul lansarii comenzii prin selectarea metodei de plata online prin card bancar.

Plati online sunt procesate de Mobilpay, fiind acceptate cardurile Visa si Mastercard. 

Dupa selectarea produselor dorite, din cosul de cumparaturi se selecteaza butonul Comanda. Se completeaza toate datele solicitate, respectiv: Date client, Date facturare, Metoda livrare. 

La Metoda plata se selecteaza Credit Card / Debit Card (Mobilpay). Daca produsele din comanda sunt cele pe care le doriti, selectati butonul din partea dreapta jos a paginii Confirmare Comanda. 

Veti fi redirectionat pe pagina securizata Mobilpay unde se introduc datele cardului si se finalizeaza comanda.

2.    Plata in numerar la livrare

Clientii pot opta de asemenea pentru plata integrala in numerar in momentul livrarii produselor comandate. Contravaloarea totala a comenzii este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.

3.    Plata prin transfer bancar (ordin de plata)

In momentul confirmarii telefonice a comenzii clientii pot solicita emiterea unei facturi proforme pentru achitarea contravalorii comenzii prin ordin de plata in contul RO73 RNCB 0723 1238 7872 0001, deschis la BCR Politehnica. Produsele comandate vor fi livrate dupa confirmarea platii.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

 

B.   Cum comand?

Pentru a cumpara un produs, din pagina principala sau din pagina produsului selectati Adauga in cos. Produsele dorite vor fi automat adaugate in cosul de cumparaturi.

Dupa ce ati finalizat selectarea produselor puteti accesa Cosul de cumparaturi in partea de dreapta sus a ecranului dand click pe numarul de produse din dreapta iconitei cosului de cumparaturi si selectand Vezi cosul.

Pentru modificarea numarului de produse din cos modificati numarul ce apare sub denumirea Cantitate si apasati pe iconita Actualizare 

Daca doriti sa eliminati un produs din cos apasati pe iconita Stergere  din dreptul produsului. 

Pentru a finaliza comanda aveti 2 posibilitati:

1.    Din cosul de cumparaturi, dupa ce ati ales produsele dorite, selectati butonul Comanda (se gaseste in partea dreapta jos a ecranului) si veti fi redirectionat catre pagina de comanda

2.    Dati click pe numarul de produse ce se afla in partea dreapta sus a paginii, in dreptul iconitei cosului  si selectati Comanda. Veti fi redirectionat catre pagina de comanda

 

In pagina de Comanda se completeaza toate datele solicitate, respectiv Date client, Date facturare, Metoda livrare si Metoda plata. Aveti posibilitatea sa verificati si sa actualizati produsele din cosul de cumparaturi.

Daca selectati Da la inregistrare in Magazin sunteti de acord sa va creati cont pe Cutiajucariilor.ro si astfel datele de contact si de facturare se vor salva astfel incat la o noua comanda va fi suficient sa completati adresa de email si parola pe care ati setat-o.

Finalizati Comanda.

Veti primi un email cu detaliile comenzii si veti fi contactat telefonic in vederea confirmarii comenzii (in intervalul 10-18, in zilele lucratoare).

 

C.   Livrare si returnare

Livrarea produselor comercializate pe magazinul online Cutiajucariilor.ro se realizeaza prin curier, respectiv prin Fan Courier.

Taxa de livrare este de 15 lei in Bucuresti si in tara.

Livrarea este GRATUITA pentru comenzile ce depasesc 250 lei.

Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand duminica si sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, daca produsul comandat nu se afla in stoc in momentul comenzii, veti fi anuntat de operatorii Cutiajucariilor in legatura cu data posibila de livrare.

Livrarea produselor se realizeaza numai pe teritoriul Romaniei.

 

D.   Dreptul de retragere / returnarea produselor

Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email, posta, telefon sau verbal catre SC RAMI TOYS SRL la oricare din datele de contact puse la dispozitie in acest scop.

In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

 

Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

 

Catre SC RAMI TOYS SRL,

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............

 

Comandate la data ............ / primite la data ............

 

Numele consumatorului ............

 

Adresa consumatorului ............

 

Data ............

 

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ............

 

Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 

"(1) Profesionistul (S.C. RAMI TOYS S.R.L.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.

(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

 

Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici - http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

 

Produsele returnate vor fi trimise sau aduse personal la adresa depozitului RAMI TOYS SRL, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.

Nu se accepta pentru retur produse care prezinta urme de uzura sau consum, produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri.